این چادر و این حجابم را دوست دارم.....👇

این چادر را...واین حجابم را...دوست دارم! خودم دوست دارم... نه به اجبار پدر و نه به قانون مدرسه!

من خود این چادر را... و این سیاهی تمام قد را دوست دارم...

و حاضر نیستم باتمام آرزوهای رنگانگ دنیا...

وبا تمام راحتی ها... یا راحت تر بگویم:

...حاضر نیستم با تمام دنیایم عوضش کنم...

حجابم مال من است...حق من است...

چه در گرماهای آتش گونه...و چه در سرماهای سوزناک... .

درست است...گرم است...اما مال من است

!به خنکای تابستان هم نمی فروشمش!

دست و پا گیر؟خب باید دست و پا را بگیرد از دست درازی ها و قدم های اشتباه!

دوستش دارم و نمی فروشمش! آسودگی ام تا حال از باران نگاه عالمیان را خودم انتخاب کردم و دوستش دارم!

من...دختری چادری ام که حقش...احساسش...دنیایش..و آرامشش را با نگاه های سنگین عوض نمیکنم! 

این است دنیای من:...دنیایی چادری... ذوق خارج از خانه بودنم به چادری بودنم است...

به این که از حق خودم دفاع کنم  هر چه باشم و هر کجا باشم من دختری چادری هستم...دوستش دارم...